zondag 27 juli 2008

Vakantie

Hèhè, eindelijk.... vakantie!
Of toch vakantieweer. Al dat binnen zitten, daar word je maar moe van hoor.

Zoals het een goede vakantieganger betaamt, heb ik het de afgelopen dagen druk gehad. Echt druk, druk en nog eens druk. Waar zal ik beginnen? Ik heb er al verschillende uitstapjes op zitten. Onder andere naar een babywinkel samen met mama en tante Els. Maar veel soortgenootjes ben ik daar niet tegen gekomen. Ik moest namelijk dringend wat soldekens op de kop tikken. Alleen waren er geen soldekens, maar ik heb toch mijn slag kunnen slaan hoor.
Ik heb ook al een terrasje gedaan met mama en papa. Tjonge, wat zijn dat voor plakijzers!! We zijn om 15u thuis vertrokken en waren pas na 20u terug thuis. Op weg naar en van het terras zijn we ook nog in een soort grote zandvlakte gaan wandelen. Daar rook het wel heel lekker.
Gisteren ben ik bij oma en opa op bezoek geweest. Mama en papa mochten daar mosselen gaan eten. Bha, geef mij maar pap!

Je ziet, druk druk druk...

Geen opmerkingen: