zondag 6 juli 2008

UZA dag 12





Vandaag was het zondag en is er dus niet zo heel veel gebeurd. Het was de tweede keer dat in bad mocht, en zoals verwacht gaf dat niet echt problemen. Kijk maar op de foto hiernaast. Het lijkt alleen maar alsof ik het niet leuk vind, mijn papa heeft de foto gewoon te vroeg gemaakt. Ik heb me reuze geamuseerd in bad !

Er moest natuurlijk ook een foto van mijn mama en mezelf gemaakt worden, want die had ik nog niet. En ik ben al bijna twee weken, dan mag dat toch wel hé ?

Daarna heb ik samen met papa een dutje gedaan. Dat hadden we wel verdiend ! Ik was moe van in bad te gaan, en mijn papa..... dat weet ik niet meer, dat moet je hem maar zelf vragen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey mooie meid,
wel leuke foto's, je hebt er precies talent voor. Wat van je papa niet gezegd kan worden :-)
Leuk om te horen dat alles zo goed met je gaat.
grtjs Danielle en Kris

Anoniem zei

mooie foto's van een flinke meid!
nog veel plezier in bad, met de vuile pampers en dutjes doen samen met de papa!

groetjes,
Marleen