maandag 7 juli 2008

UZA dag 13

Was me dat een rare dag vandaag. Om 7u stond mijn papa al aan mijn bed. Normaal zie je'm niet voor een uur of 10. Waarschijnlijk uit z'n bed gevallen ofzo, want echt uitgeslapen zag hij er niet echt uit. Toen ik vroeg waarom hij er al zo vroeg was, mompelde hij iets in de zin van 'er moet toch iemand de boterhammen verdienen...'. Enfin, van boterhammen heb ik nog niks gemerkt hier, maar 20 minuten later was hij alweer weg.

Mijn mama is dan na de middag gekomen om mij nog wat vers eten te geven. Ik vind het steeds lekkerder. De verpleegsters vinden dat ik dat al wel goed begin te kunnen, zo drinken aan de borst, want mijn maagsonde is nu ook uit. Als mijn mama er niet is, krijg ik nu een flesje in plaats dat het eten door mijn neus gaat. Eigenlijk, nu ik er over nadenk: eten dat door je neus naar binnen komt, smakelijk is dat niet hé ?

Ik ben benieuwd wat ze morgen weer allemaal voor mij in petto hebben....

1 opmerking:

Anoniem zei

Hopelijk eet je de volgende dagen genoeg lekkere moedermelk. Als je dan voldoende weegt mag je naar huis en kan ik je daar samen met moeke komen bezoeken na mijn fietstocht in Slovenië. Ik zal daar ook eens uitkijken naar je belevenissen op het www.

Tot binnen 2 weken
Vake