woensdag 2 juli 2008

UZA dag 8

Vanmiddag was mijn mama hier anderhalf uur te laat! Tof he, ge maakt een afspraak om 14u en om 15u30 komt ze hier doodleuk binnengewandeld zo van "pffff. wat een file". Anderhalf uur !! Ik zou op die tijd al naar Kalmhout gewandeld zijn, denk ik. We zullen het maar geloven dat het aan de file lag zeker :)

De wonde van mijn drain is nu voldoende genezen, dus heeft de dokter gezegd dat ik morgen voor de eerste keer echt in bad mag, en mijn mama en papa mogen komen helpen. Dat wordt lachen :)

1 opmerking:

Anoniem zei

juffie,

het te laat komen van je ma kan wel kloppen, er was nogal wat file!!!! was ze niet te cha......
Lef heb je ook wel om het risico te lopen van je in bad te laten doen door je ma en pa! Nu, vergeet nooit: lef heb je voor niets en boterhammen moet je kopen !!!Hebben ze voor snorkel of zuurstof flessen gezorgd?

in alle geval..succes, ik hoor wel hoe het afgelopen is

ik zie je

Opa