vrijdag 1 augustus 2008

kajak

Gisteren ben ik gaan kajakken in Durby. Samen met mijn mama, papa, nonkel Sven en tante Els. Allez, ze hadden beloofd dat we gingen kajakken, maar toen we in Durbuy aankwamen werd me snel duidelijk gemaakt dat ik niet mee op het water mocht. Eigenlijk hebben ze me met een smoesje meegelokt. 't Was eigenlijk wel spannend voor mijn mama, zo voor de eerste keer op uitstap met mij. Woensdagavond werd heel de auto volgeladen met veel nutteloze spullen, dat had ik ze wel kunnen vertellen, maar dat geloven ze dan weer niet als ik het dat zeg ! Laat ze dan maar sleuren dacht ik, zo spullen 'voor het geval dat...', je kent dat wel. Ze zullen het nog wel leren zeker ?

In Durby heb ik dan samen met mijn mama een terrasje gedaan, terwijl de rest op het water zat. Achteraf bekeken al een geluk dat ik niet mee in de boot zat, want het was best warm. De warmste dag van het jaar !

Vandaag is Marte me nog komen wegen, en weet je wat ? Ik weeg nu 3 kilo 200. Flink hé ?

Geen opmerkingen: