dinsdag 1 juli 2008

UZA dag 7

Hoi hoi, ik ben deze morgen weer verhuisd. Deze keer van de grote A zaal naar de kleinere B zaal. Je zou kunnen denken dat dat degradatie is, maar dat is niet zo hoor ! In de B zaal liggen kindjes die iets minder aandacht nodig hebben dan in de A zaal, dus eigenlijk is dat uitstekend nieuws. De verpleegsters hebben mijn mama & papa ook verteld dat ik de grote zaal ook een paar keer op z'n kop heb gebruld. Dat was natuurlijk alleen maar om wat sfeer te brengen, maar ja, leg dat maar eens uit....

Ik ben sinds deze morgen ook verlost van de blauwe lamp, maar ze houden mijn bloed nog wel goed in de gaten voor het geval dat....

Het tweede goede nieuws van vandaag is op het catering-gebied. Vandaag is mijn mama speciaal supervers komen leveren :) Geen opgewarmde diepvrieskost meer, maar het echte spul, lekker vers, recht van de bron. Hmmmmmmmm lekker hoor ! Deze morgen woog ik al 2380 gram, en met al dat lekkere eten zal dat snel meer zijn !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lies en Jeroen,
Bij deze een dikke proficiat met de geboorte van Anne-Marie. En amai, we lagen hier op het werk (Biblo) al meerdere keren in een deuk van het lachen met de blogverhaaltjes :-) Echt suuuuper! Hopelijk hebben jullie je kleine spruit vlug thuis en zijn jullie van het heen-en-weer-crossen vanaf.

Groetjes vanuit de Biblo-layout,
Peter

Anoniem zei

Hoi Anne-Marie,

ik ben heel blij dat je beter bent. Samen met je papa en mama kijk ik naar het moment uit dat je naar huis mag, want dan doen we de knuffelrock hé,

tot binnekort,

Oma

Anoniem zei

Lies en Jeroen,
Wat een lieve en leuke kleine meid en al echt fotogeniek, we genieten ervan om de dagelijkse belevenissen van Anne-Marie op de blog te kunnen volgen.
Groetjes
Tante Greta en Nonkel Claude