zondag 20 juli 2008

raar

ik ben nu een week en twee dagen thuis, maar er zijn zo van die dingen hier die ik nog ni helemaal snap. Neem nu het slaap/eet/leef-patroon hier in huis.

Als het buiten licht is, dan slaap ik, maar mijn mama en papa lopen dan rond en doen vanalles. Ze maken lawaai, en maken mij om de drie uur wakker om te eten. Maar als het buiten donker is, dan lig ik rond te kijken, en dan laat ik van mij horen, en dan moet ik wachten op eten. Want mijn mama en papa liggen dan in bed. Dan vinden ze het hier precies nog raar ook, dat ik mijn keel open zet. Als ze nu slim zijn he, dan draaien ze dat gewoon om. Als het buiten donker is slaap ik niet, en als het buiten licht is, dan slaap ik wel, dat is toch simpel ? Maar iemand zal het ze aan hun verstand moeten brengen, want van mij willen ze het niet aannemen. 't Zijn hier toch rare dingen....

Geen opmerkingen: