dinsdag 15 juli 2008

droog aan de haak


weet je nog dat ik een paar dagen geleden sprak over 'droog aan de haak' ? Dat was beeldspraak natuurlijk, dat hadden jullie al door. Maar gisteren was het bijna waarheid, ik hing bijna aan de haak. Dat zit zo: de dokters in het UZA hadden mijn mama en papa gevraagd om mijn groei en gezondheid nog even te laten opvolgen door een vroedvrouw. Dus kwam Marte gisteren langs om te kijken hoe het met mij ging. Ik heb bijna heel de tijd doorgeslapen, maar op een gegeven moment moest ze mij dus wegen. In het ziekenhuis hadden ze een weegschaal waar ik bovenop moest gaan liggen, dat leek me logisch, maar Marte haalde een machien boven met een reusachtige haak aan. Ik heb m'n ogen dan maar dichtgedaan, want die haak zou wel meteen door m'n neus moeten dacht ik, om me zo te wegen. Even gebeurde er niets, en toen werd ik in een hangmand gelegd die aan de haak ging, oef... Dat viel al bij al nog mee, maar ik zal in het vervolg toch maar oppassen met wat ik hier allemaal vertel, want voor je het weet, zit er een haak door mijn neus.

Ah ja, het resultaat: 2740 gram....... droog in de mand dus ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

proficiat vanuit Maribor van vake, het is hier heel warm en qwertz typen is niet gemakkelijk