donderdag 3 juli 2008

UZA dag 9

Zoals ik gisteren al vertelde mocht ik vandaag voor het eerst in bad. Mijn mama en papa wilden dat natuurlijk niet missen en waren ook van de partij ! De verpleegster heeft eerst alle plakkers en elektrodes afgedaan, dat deed een klein beetje pijn, dus dat hebben ze wel gehoord. Onder de deskundige supervisie van de verpleegster mocht mijn mama mij daarna inzepen (beetje leuk) en onderdompelen in bad (héél leuk). Na een minuutje of 5 was het weeral afgelopen en werd ik afgedroogd en terug aangekleed. Nieuwe elektrodes(voor de monitoring) en hop, terug in bed. Al bij al een teleurstelling voor de aanwezige ramptoeristen, wegens geen grote ramp gebeurd.

Iets anders deze avond dan. Een extra aflevering van SOS Pamper, met als gast vandaag: Lies, ook wel gekend als mama. Lies had vandaag een probleempje bij het verversen van een pamper, dus werd deskundige hulp ingeroepen. We kijken even naar het einde met als besluit de drie tips, kortom: "Wat hebben we geleerd vandaag ?"
* ten eerste: een pamper verversen is een riskante zaak
* ten tweede: als het dan toch moet gebeuren, dan moet je het goede moment kiezen
* en ten derde: als je dan toch het foute moment kiest, dan moet je de juiste positie kiezen aan de luiertafel, en de juiste positie is zeker niet in het verlengde van het kaka-lanceer-kanaal ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Foei, foei toch Anne-Marie, kleine deugniet.
Dat zijn toch zo maar slechte manieren hé meisje,

Groetjes,

Oma

Anoniem zei

Oma zegt wel dat je slechte manieren hebt maar daar geloof ik niets van. Je hebt groot gelijk om je ma en pa voor het lapje te houden zolang dit nog ongestraft kan. Ik zou zeggen: ga je gang, ze zullen het wel leren!!!!!!!

Opa