dinsdag 8 juli 2008

UZA dag 14

Ze hebben heel mijn eetschema overhoop gegooid. Lastig hoor, alsof ik hier niks anders te doen heb dan schema-aanpassingen te gaan onthouden. Tot hiertoe kreeg ik 8 keer per dag eten (om de 3 uur). Nu kreeg ik vannacht om de 4 uur eten (dus 7 voedingen per dag), zogezegd om het mijn mama wat makkelijker te maken, maar daar ben ik vet mee ! Allez, ik was zo ontregeld dat ze me om 14u niet hebben wakker gekregen voor mijn middageten en ik dat uiteindelijk pas rond 16u30 heb binnengespeeld. Dat komt ervan als ze dingen beslissen zonder mij om advies te vragen ;)

Verder was tante Barbara vandaag jarig, die is al 28 jaar geworden. Oud he ? Vake is met de fiets naar Sloveniƫ vertrokken, en die kan mij nu alleen nog maar zien via dit dagboek(dus die doe ik nu via deze weg veel groetjes). Oma heeft mij vandaag voor de eerste keer mogen vasthouden, en tante Els (ook wel mijn meter) is een beetje ziekjes. Die heeft klierkoorts, dus als die nu op bezoek wil komen, moet ze zo een carnavalmasker voor haar mond doen, en dan mag ik niet in de lach schieten als ik ze zie...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Anne-Marie

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om u fotootjes eens te bekijken, ge ziet er geweldig uit.
Welkom in de familie, er zitten wel een paar rare kwieten tussen, maar 't is een gezellige bende.
We zijn blij dat ondertussen alles goed gaat met u, ge hebt u mama en papa wel een paar korte nachtjes bezorgd. Maar das niks, ze zullen snel doorhebben dat uitslapen er vanaf nu niet meer inzit.
Veel groetjes en hopelijk snel tot in Klina,
Koen en Sabrina

Anoniem zei

leve het kleine
het allerkleinste
het bijna nog niet
pas ontloken lied

omhels het teder
draag het naar later
leg het daar neder
in slaapgraag water

geef het nu maar rust
en tijd die alles leert
leve wie het kust
leve wie het eert

leve het stille
leve het trage
het leven willen
en leven vragen

voor wie het bemint:
lang leve het kind
een plus een is drie
lang leve anne-marie


Rita en Dirk

Anoniem zei

Hallo Anne-Marie,trotse mama en papa,

Zoals ik kan lezen ben je al een flinke meid aan het worden.Vanaf je naar Klina mag zullen we eens een kijkje komen nemen.En dit verklap ik je nu al vanaf je je eerste tandje hebt krijg je van mij een grote chocolade koek hihihi !

Groetjes Mario,Kris,Chelsea en Sam