dinsdag 10 november 2009

klina dag 2

vandaag was mijn 2de dag op de pediatrie in Klina. De dokter vond deze morgen dat ik er al een heel stuk beter uitzag dan gisteren. Als het zo verder blijft evolueren mag ik morgen naar huis.
Vandaag moest ik toevallig ook nog langs bij de oogarts. Die afspraak lag al langer vast, en ik was me een beetje aan het vervelen op mijn kamer, dus dat kwam mooi uit. De oogarts zei dat het allemaal goed komt met mijn oogjes. Mijn linkeroog werkt steeds meer zoals het moet. Volgende zomer moet ik nog even naar uza om dat te laten verifiëren, maar de dokter had er alvast een goed oog in. (oog, heb je hem ?? :p )
Alle verpleegsters die bij mij langskomen om mij te laten aërsollen staan ervan versteld hoe rustig ik dat wel kan. Blijkbaar maken andere kindjes daar een heel spel van. Straf hé ? Maar ja, ik ben dan ook niet de eerste de beste natuurlijk !
Als ik dan toch een minpuntje over Klina moet melden, dan is het wel dat de porties fruitpap aan de krappe kant zijn. Mijn papa is daarstraks nog een extra potje moeten gaan vragen in de keuken. Zo'n honger had ik dus. Ik denk dat hij het lief gevraagd heeft, want hij heeft er eentje meegekregen. Dat smaakte !
Maar verder niets dan goed over Klina.
Maar ik zal toch blij zijn als ik terug in m'n eigen bedje zal kunnen slapen.

Geen opmerkingen: