woensdag 18 november 2009

Gezinsuitbreiding

Volgende week vrijdag krijg ik er een nieuw speelkameraadje bij!!
Mama en papa hebben een nieuw poesje “besteld” en dat gaat papa na het werk ophalen.

Ze heet momenteel nog Ella van het Poezenbos en is een kruising tussen een Noorse Boskat en een ??? (waarschijnlijk een Europese Korthaar, da’s het huis-, tuin- en keukenkatras van hier).
Mijn papa heeft de namen voor Musti en Woefie bedacht. En dus wilt hij dat voor Ella ook doen… ze is bijna helemaal zwart met een beetje bruin, een “Blakki” volgens hem.

Mijn mama heeft liever Ella of Willemien.
Ik vind eigenlijk Willemien het mooiste. Helpen jullie mijn papa mee te overtuigen?

2 opmerkingen:

ANnemie Halsberghe zei

Proficiat met de gezinsuitbreiding en gelukkig was het snel afgelopen het bezoekje aan Klina :-)
Groetjes,
Annemie

Anoniem zei

ik vind Willemien ook een heel mooie naam voor de nieuwe poes.

Groetjes,

Oma