woensdag 29 december 2010

Lief! bis

Toen ik pas thuis was en mama en papa dat aan iedereen lieten weten hadden ze mij een heel toepasselijk T-shirt aangetrokken. Ga zelf maar eens kijken via deze link.

Mama en papa vertellen hier nogal dikwijls over mijn temperamentvol karakter, maar ze vergeten ook een ander aspect van mij: lief zijn. En dat kan ik best wel heel erg goed: ik zorg voor mijn poppen alsof het echte kindjes zijn en geef Matthijs een dikke kus als hij weent. Verder ben ik een beetje spaarzaam met het uitdelen van knuffeltjes, maar als je er één krijgt, doe ik dat wel met volle overtuiging! Kindjes pijn doen is niet mijn hobby, al kan ik wel met heel veel decibels laten horen dat er iemand iets wil afpakken.

Zelfs de juffen bij Bambi hebben onlangs nog gezegd: "'t Is er een met een handleiding, maar je hebt er ongelofelijk veel vriendschap van. We gaan ze missen, hoor." En die kunnen het weten!

Geen opmerkingen: