maandag 3 januari 2011

De laatste keer

Vandaag was het mijn allerlaatste dag op de crèche. Na twee jaar komt er een nieuw hoofdstuk. Eentje dat nog 16 jaar gaat duren: school.

Ik ga alle kindjes en de juffen heel hard missen, want ik heb het op de crèche echt naar mijn zin gehad. Mama moest elke ochtend bedelen voor een "Dahag" maar daar had ik gewoon geen tijd voor. Veel te druk! Gelukkig gaan er ook een aantal vriendinnetjes mee naar mijn school.

Maandag beginnen we eraan. Eerste schooldag. Spannend! Maar misschien wel spannender voor mama en papa dan voor mij. Morgen gaan we alvast een nieuwe boekentas kopen. Ik mag mee kiezen, dus het zal wel een superboekentas worden!

1 opmerking:

Tante Barbara zei

Lieve Anne-Marie,

Een nieuw hoofdstuk breekt aan! Je wordt echt een groot meisje, ik heb het zondag nog eens met mijn eigen ogen gezien. Ik herinner me nog goed toen ik je voor het eerst kwam bezoeken in het ziekenhuis...zo klein en fijn...en zie nu eens: zo'n flinke meid. Je gaat dat goed doen daar op school! Veel plezier!