donderdag 2 december 2010

Sinterklaas

Vandaag kregen we hooggeëerd bezoek op de crèche: Sinterklaas en Zwarte Piet!
We hadden heel ons klasje versierd, allemaal liedjes geleerd, tekeningen gemaakt, ... en gisterenavond hadden we onze schoen al mogen zetten.
Vanmorgen lagen er allemaal koekjes! En toen kwam Sinterklaas zelf nog even langs. Sjonge, wat is die oud! En Zwarte Piet is echt wel héél erg zwart.
We mochten 1 voor 1 onze tekening afgeven, maar ik vond het toch een beetje te eng. Dus ben ik braaf op de mat blijven zitten (Zwarte Piet had nog koekjes op de mat gegooid, wat zou ik dan naar Sinterklaas moeten? Koekjes eten is veel leuker).
Sinterklaas had heel veel cadeautjes bij: puzzels, groenten voor in ons winkeltje, ... Dus nu kunnen we weer heel veel spelen.

Binnenkort komt Sinterklaas ook thuis. Zou hij mijn broertje/zusje meebrengen dan? Hopelijk komt broertje/zusje snel, want mama heeft beloofd dat ik dan pannenkoeken mocht eten.

Geen opmerkingen: