woensdag 27 augustus 2008

oei

't is weeral even geleden dat ik nog iets geschreven heb op dit dagboek, merk ik nu. Maar ja, je weet hoe dat gaat: er zijn mensen met veel tijd: dat zijn de werkende mensen, en dan heb je de drukbezette mensen zoals daar zijn: gepensioneerden, kindjes,... Aangezien ik tot de laatste categorie behoor is het weeral even geleden dat ik hier nog over mijn avonturen heb geschreven.

Wat ik dan allemaal heb gedaan ?

Feestjes !!

Anderhalve week geleden een familie van Nijnatten feest, afgelopen zaterdag een V&E BBBQ en dan afgelopen zondag een familie van Aert BBQ. Van al dat eten kom je natuurlijk goed bij, en dat mocht in mijn geval we, dus..... ik weeg nu officieel al 3.955g.

Hoe ik dat weet ?

Wel gisteren zijn we nog eens naar dr Van Ingelghem geweest. Maar ik weet niet of nog terugwil naar haar. Ik heb zo lief naar haar gelachen, en wat krijg je dan terug ?

Spuiten in m'n bil.

Aan elke kant één dan nog wel. Maar zoals jullie weten heb ik al heel wat prikjes gehad in de 2 maanden dat ik hier rondloop, dus ik kon me wel sterk houden toen ik gisteren weer prikjes kreeg. Maar 's avonds was mijn bil wel zo rood en dik, ni normaal. En mijn mama die ziet dat dan ni he. Dus als die mij vastpakt, is da recht op die pijnlijke bil. Ik moet er geen tekeningetje bijmaken zeker ? Al een geluk dat mijn bil vandaag weer een beetje de normale afmeting heeft. 't was geen zicht.

Morgenavond hebben we nog een drink bij nonkel Tom & tante Barbara, maar verder zijn er voor het komende weekend - voor zover ik weet - geen feestjes meer gepland, dus kan ik het weer een klein beetje rustiger aandoen. Alhoewel. Ik moet toch zien dat mijn mama en papa iets omhanden hebben hier.....

Geen opmerkingen: