donderdag 17 februari 2011

Adieu piraat

Vorige week moest ik nog eens naar de oogdokter. Om te kijken of mijn oogjes al beter waren. Ik mocht in een apparaat kijken met luchtballonnetjes om een foto van mijn blauwe kijkers te maken. Dat deed ik heel erg flink. Mooi kin op het steuntje en recht in het apparaat kijken.
Daarna mocht ik naar de dokter. Die had stokjes met tekeningetjes erop die ze heen en weer bewoog. En ik mocht naar allerlei tekeningetjes op de muur kijken.
Als laatste moest ik weer met mijn kin op een steuntje gaan zitten en dan keek de dokter zo in mijn oogjes.

Resultaat: ik moet niet meer piraten! Gedaan met die vervelende plakkers op mijn oog. Over 4 maanden moeten we weer op controle om te zien of mijn oogjes zonder de plakkers hun best blijven doen. Maar nu mag ik dus eerst al die tijd genieten van een plakkervrij bestaan!

Geen opmerkingen: