woensdag 14 juli 2010

Vakantie

Oei, het is hier te zien dat ik vakantie heb. Ik heb het dan ook druk met... uitslapen en uitstapjes maken. Tot hiertoe hebben mama en ik al elke dag minstens 1 uitstapje gemaakt. Dure grapjes volgens mama. Het was dan ook iedere keer naar een winkel. Maandag naar Ikea, dinsdag boodschappen doen en met de fiets(kar) naar de lingeriewinkel (vraag me niet waarom persé een lingeriewinkel) om voor papa een nieuwe zwemshort uitkiezen. Vandaag was wel het toppunt: 4 winkels en 1 restaurant. Mama wil weer zelf mooie doosjes maken voor mijn broertje/zusje en is daarvoor (nadat ik uitgeslapen was, want mama staat altijd tussen 7 en 8 op) naar Ava en De Effenaar gereden. Bij Ava heeft ze doosjes gevonden die op haar idee lijken, kwestie van een idee van de afmetingen te hebben en bij de Effenaar hebben ze haar verder geholpen met haar idee zelf. Het worden weer superdoosjes (want ik mag helpen)!

Toen ze eindelijk klaar was bij De Effenaar had ik van al dat wachten reuzehonger gekregen. "Zullen we dan maar iets te eten zoeken?" vroeg mama. Jah, dhuhu, wat had ze nu gedacht? Het eerste dat we tegenkwamen was... de Quick! MMMMhhhh, frietjes, een cheeseburger, mayonaise, een appelsapje, een ijsje én een cadeautje! En daarna nog in het ballenbad... Het is toch vakantie voor iets...

Nu heb je nog maar over 2 winkels en 1 restaurant verteld, hoor ik jullie al denken. De volgende winkel was terug (met de fiest(kar)) de zwemshortenwinkel, papa's poep bleek te klein te zijn voor degene die we hadden gekocht. En als verrassing kwam oma nog langs voor ze naar de winkel ging. En ik mocht uiteindelijk mee naar de winkel!

Ziezo, nu weer flink uitslapen. Dan ben ik helemaal in form om morgen weer een uitstapje met mama te maken. Misschien gaan we wel naar de fietsenwinkel, blokjes kopen om mijn beentjes langer te maken. ... Ik bedoel, mijn trappers korter natuurlijk. ;-)

Geen opmerkingen: