maandag 26 juli 2010

Vakantie bis

Voor velen is het al terug werken geblazen, maar papa, mama en ik hebben nog 1 weekje vakantie! Wat heb ik sinds de kermis allemaal gedaan? Veel, héél véél op stap geweest. Maandag was het gewoon thuis spelen en in de namiddag met papa en de fietskar boodschappen doen. Dinsdag mocht ik bij oma gaan spelen. Mama en papa gingen papier kiezen voor de suikerbonendoosjes, nog naar een babywinkel en naar een verfwinkel om kleuren voor mijn broertjes/zusjes kamer. Woensdag was het een verrassingsfeestje voor tante Barbara, met bbq. Donderdag was het nabbqen (ofwel restjesdag dus). Vrijdag zijn we na mijn middagdutje met z'n drieën naar Wijnegem Shopping Center gereden. Papa wou nog graag een boek, maar vond het niet. Mama daarentegen vond er wel drie! Ik heb ook een boekje gekregen en een nieuw spelletje. Maar ik snap de regels nog niet zo goed.
Zaterdag hebben we spinaziestoemp met vissticks gegeten. Ik heb wel drie keer spinazie bijgevraagd. En een heel potje griesmeelpudding naar binnen gewerkt! Tja, het was gewoon heel erg lekker. :-$
Gisteren hielden oma en opa een mosselfeest. Maar mosselen vind ik maar iets heel geks, kan gewoon niet lekker zijn. Gelukkig was er ook stoofvlees.

Deze week staan er ook nog allemaal leuke dingen op het programma: vandaag moeten we al wat spullen klaarleggen en eventueel al inpakken. Morgenmiddag vertrekken we nl. naar de zee! Mama moet eerst nog naar de dokter. Papa en ik mogen mee. En ze hebben beloofd dat ik broertje/zusje al een keer mag zien. Maar hoe kan dat nu? Die zit in mama's buik! Hoe kan je nu in een buik kijken? Soit, dat zien we morgen dan weer wel. Woensdag gaan we met tante Els en nonkel Sven naar Plopsaland! Donderdag komen we normaal terug naar huis. En dan is de vakantie weeral bijna gedaan. Maar ik beloof dat ik nog wel een paar foto's van ons reisje aan jullie allemaal laat zien.

Maar eerst flink een dutje doen. Ik moet uitgerust zijn tegen dat vake strax komt. Die is nl. bijna 3 weken gaan fietsen in Oostenrijk en Italië en komt strax dag zeggen voor wij op reis vertrekken.

Geen opmerkingen: