woensdag 23 juni 2010

Twee

Vandaag ben ik twee jaar geworden, maar vanavond was een beetje moeilijk om te feesten, dus dat hebben we zondag dan maar gedaan.

Mama had een Bumbataart gemaakt, helemaal zelf gemaakt. Maar ik mag ze niet laten zien, want er was iets mis met de fondant (die smolt een beetje). Maar dat deed niets aan de smaak gelukkig.

Bij een verjaardag horen natuurlijk ook cadeautjes. Véél cadeautjes. Zo kan ik nu al oefenen om samen met mama Bumbataarten te maken met mijn nieuwe keukentje (met de nodige potjes enzo), tafeltje en stoeltjes. Binnenkort kunnen we ook een fietstochtje gaan maken met z'n drieën op mijn nieuwe fiets. Papa kan ik nu nog beter helpen met blaadjes en snoeisel naar achter te kruien. En als het slecht weer is heb ik nog mijn duploblokken en kralen om een mooie ketting te maken.

Hieronder enkele sfeerfoto's:




Vandaag vier ik mijn verjaardag met alle kindjes uit mijn klasje van Bambi! Mama heeft hiervoor speciaal Bumbacupcakes gemaakt. Ze heeft gisteren tot 1u 's nachts doorgewerkt om ze af te krijgen. Het resultaat mag gezien worden.


2 opmerkingen:

Barbara en Elena zei

Een dikke proficiat met je tweede verjaardag lieve meid!

Gerda zei

Die bumbacakejes zien er heel mooi uit, en ik denk dat ze even lekker zijn als ze er uit zien.

Nog een dikke proficiat en heel veel plezier met al je cadeautjes.

Oma en Opa