woensdag 28 april 2010

Klina dag 2

Goed nieuws!
Ik mocht gisteren naar huis. Maandagmiddag hebben 2 verpleegsters mij fruitpap gegeven. En 's avonds heb ik nog het slaatje van mama voor de helft opgegeten en daarna een flesje melk gedronken.
De kinderarts was er dus van overtuigd dat ik gewoon wat kuren heb.

Mama heeft ondertussen door dat ik terug als de kleine babytjes gevoerd wil worden. Zo heb ik gisteren kei flink spinazie met vis gegeten. En 's avonds een spiegeleitje met spek en een gebakken boterham. Mmmmhhhh...

Alleen voor de pap 's avonds heb ik geweigerd, die heb ik gehouden voor middernacht.

Voor de rest ben ik nog een beetje flauw. Volgens mama ben ik precies terug een babytje (overal naar toe dragen, niets zelf willen doen, ...). Soms is het wel moeilijk om het allemaal vol te houden en zie ik mama stiekem glimlachend kijken. Oeps, betrapt! Snel terugleggen, dan heeft ze het niet door.

Geen opmerkingen: