dinsdag 26 oktober 2010

10/10

Ik mag bijna naar school, dus gaan de eerste punten ook wel snel volgen.
En de allereerste punten zijn al meteen supergoed. Beter kan gewoon niet!

Daarstraks moest ik weer op controle bij de dokter. Het verdict: een dikke 10/10! Dat ik nogal eens gemakkelijk val, is niets waarover mama en papa zich zorgen hoeven te maken. Ik stap ook nog geen jaar, hè. En voor de rest deed ik alles echt perfect. Het was dus de allerlaatste keer dat ik nog eens naar de dokter mocht, tenzij ik ziek ben natuurlijk. Ooohhhh... Maar eigenlijk heel hard JOEPIE!

Papa had ook nog heel goed nieuws: er is een voorstel van resolutie ingediend om de registratie,en opvolging van prematuurtjes flink te verbeteren. En dat is echt heel hard nodig. Nog een beetje geduld dus en dan wordt dat standaard voor al mijn "soortgenootjes". Voor wie veel tijd heeft en zich verveelt: je kan heel het voorstel hier lezen. Maar ik ga er zeker nog meer over vertellen op 17 november, de internationale dag van de prematuren.

Geen opmerkingen: