donderdag 25 maart 2010

Met de lente in het land

Hoihoi,

De lente is vorig weekend gearriveerd en volgend weekend schakelen we weer over naar zomertijd. Dat betekent dus dat we in de leukste periode van een jaar komen: lente en zomer!!!! Zomer is helemaal mijn ding. En wel om de volgende redenen:
1) ik ben in de zomer geboren
2) in de zomer moet je geen mutsen opzetten (dat haat ik nu eens echt, mutsen op mijn hoofd)
3) iedereen is goed gezind
4) ik mag in "onzen hof" spelen! Alleen stom van mama dat ze het poortje dicht doet. Dan kan ik niet helemaal vanachter naar de kippen en de ezel gaan kijken. Volgens haar is dat te gevaarlijk omdat er auto's op straat rijden. Maar vanachter is er helemaal geen straat, alleen een ezel en soms kippen.
5) ook op Bambi mogen we nu bij goed weer buiten spelen. Super!!! Alle kindjes die zich op een elegante (of iets minder elegante) manier kunnen voortbewegen mogen dan mee buiten spelen. Dus dat betekent dat bijna alle Kruipertjes en alle Peutertjes de speelplaats onveilig maken. En kan ik met de peutertjes gekke streken uithalen. Bij de Kruipertjes amuseer ik mij niet meer zo goed, maar er is nog geen plaats bij de peutertjes... dus bij "binnenweer", letten nog eventjes Evi en Veronique van de Kruipertjes op mij.

Geen opmerkingen: