dinsdag 2 juni 2009

promotie

Na het droevige nieuws van afgelopen weekend, is het nu tijd voor iets leukers. Ik heb promotie gekregen in bambi. De zeer deskundige mensen daar hebben besloten dat ik geen plat boeleke meer ben, maar dat ik nu officieel een kruiper ben. En dat houdt promotie in. Alle kindjes zijn in 3 groepen verdeeld: de baby's, de kruipers en de peuters. Ik ben dus nu van de eerste naar de tweede groep gegaan. Weet je wat de verzorgsters van de baby's eens over mij verteld hebben: als alle kindjes als Anne-Marie waren he, dan..... Dus ik weet niet of dat zo positief is;)

Mijn vriendinnetje Jinthe was al een paar weken overgegaan naar de kruipers en nu zitten we dus terug samen. Dat is erg leuk. De slaapzaal waar we nu liggen hebben we nog niet overhoop gezet (bij de baby's hebben we dat eens gedaan; dat was lachen!). Maar dat komt wel.

Morgen zal ik eens naar de bambi-HR-verantwoordelijke moeten om over de opslag te spreken die aan deze promotie vasthangt.

slaapwel !

Geen opmerkingen: