maandag 22 juni 2009

feestje

Gisteren was het mijn eerste verjaardagsfeestje. Een grote verrassing voor mij, ik wist helemaal van niks! Ik verjaar eigenlijk ook pas morgen, maar mijn mama en papa wilden dat dus gisteren al vieren. Ik was gewoon mijn middagdutje gaan doen, niets aan de hand, en als ik dan wakker werd zat de tuin vol met mensen. Daarom dat ik op de eerste foto niet zo erg uitbundig lach.


Toen de kadootjes bovengehaald werden, kon ik dan weer wel lachen, kijk maar!

En ik heb véééééééél kadootjes gekregen. Mijn papa heeft gezegd dat ze niet allemaal op één foto passen, maar dat moet hij van mij toch nog doen, dan kan ik ze hier laten zien! Met zoveel kadootjes wil ik nog wel eens verjaren. Maar ze hebben me verteld dat ik daar nog een jaar op moet wachten....

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat is niet echt waar hoor Anne-Marie. Laat je niks wijs maken hoor. In december komt Sinterklaas ook nog langs, en met Kerstmis de Kerstman. Dus ... weer cadeautjes dan.

Groetjes en een dikke zoen,

Oma