woensdag 31 augustus 2011

UZA dag ....

Vandaag ben ik samen met mijn papa nog eens naar het UZA geweest. Niet omdat ik iets mankeer ofzo, maar om een foto van mezelf af te geven samen met een mooie tekening. Toen ik pas geboren ben, heb ik 3 weekjes in het UZA gelogeerd, weet je nog wel ? Wel, daar op de afdeling neonatologie hebben ze een heel groot prikbord waar ze foto's ophangen van kindjes die daar gelogeerd hebben. Mama's en papa's van mini mini babytjes hebben af en toe een beetje steun aan zo'n foto's, het geeft weer wat moed. Daarom proberen we om elk jaar na m'n verjaardag even binnen te springen en een nieuwe foto te brengen. De verpleegsters vinden het ook altijd heel leuk om te zien hoe alle kindjes die ze hebben verzorgd groeien. Volgend jaar gaan we weer !

Geen opmerkingen: