maandag 11 mei 2009

mijn mama is een sufkop

zondag zijn we wezen zwemmen in Holland. 't Is te zeggen: het was de bedoeling dat we gingen zwemmen, mijn mama en ik. Papa die was ook mee om foto's te maken; die doet dat wel meer, zo foto's maken. Eenmaal aangekomen in het zwembad hebben we ingechecked en zijn we richting kleedkamers gewandeld. Samen met papa heb ik dan gewacht totdat mama omgekleed was. Na 5 minuten kwam er een hoofd door de deur gepiept: 'ik ben mijn zwempak vergeten'. Duh!!! Gaan zwemmen zonder zwempak, dat is pas suffen ! Iets anders kan ik het niet noemen.
Al een geluk dat de mevrouw van het zwembad nog een herenzwemshort had liggen, zo kon mijn papa (zeer tegen zijn zin, volgens mama) met mij in het water.
Volgende keer zal ik zelf maar controleren of mijn mama alles heeft ingepakt om te gaan zwemmen.
Het zwemmen zelf was best leuk: liedjes zingen en met water pletsen in het grote zwembad. Volgende week gaan we terug! Met zwempak.

Geen opmerkingen: