donderdag 26 juni 2008

UZA dag 2


Vandaag was mijn tweede dag op de neonatologie in het UZA. Het is daar best leuk, zo heb ik vandaag een zonnebril en muts gekregen, kijk maar op de foto....
cool hé ?

Nu even serieus :)
De zonnebril is voor de fototherapie.
En de muts is gewoon omdat ik het wat koud had.
Verder is er nog het slangetje in mijn neus, dat is voor mijn beademing. Doordat mijn longen nog niet helemaal volgroeid zijn, vind ik het wel leuk dat ik hulp krijg om te ademen. Langzaam maar zeker zullen ze de beademing afbouwen, zodat ik volledig zelf mag ademen, daar kijk ik echt naar uit. Maar alles op zijn tijd, ik ben dan ook vijf en een halve week te vroeg, dat is niet niks.

Vanmiddag heb ik ook voor de eerste keer moedermelk van mijn mama gekregen. Het was wel via een spuitje, maar ik vond het best wel lekker hoor !!

Mijn mama mag waarschijnlijk zondag namiddag naar huis.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Lies, Jeroen en Anne-Marie.

Tof dat we het wedervaren van Anne-Marie kunnen volgen via deze blog.

Ondanks de hulpmiddeltjes ziet ze er prima uit. Ik hoop dat jullie al wat bekomen zijn van de eerste emoties. Het zijn toch bijzondere momenten, die je meemaakt.

Zorg goed voor haar en voor elkaar. Tot binnenkort. Toi toi.

Dirk

Anoniem zei

Wow, mijn kleine nichtje is nog maar net geboren en ze ziet er al super cool uit! :-)

Ook even serieus nu... Wij duimen dag en nacht voor ons Anne-Marieke! Ze komt er wel!

Lieve groetjes
van tante Babs & nonkel Tom!

Anoniem zei

Hallo jullie drietjes

Heel leuk om iedereen op de hoogte te houden via deze blog en vooral heel fijn voor Anne-Marie later als ze dit allemaal zal lezen.

Met al die goede zorgen ben ik er zeker van dat ze snel een flinke meid zal worden zodat haar mama en papa volop van haar kunnen genieten.

tot snel en take care

veel groetjes Danielle en Kris